- Effekt:
+11.1 hk ved 8550 omdr. (= 194.2 hk v/13900 omdr.)
- Drejningsmoment:
+13.4 Nm ved 3600 omdr. (= 108.6 Nm v/11700 omdr.)
- Vægt:
-6.6 kg (original 11.6 kg – Akrapovic 5.0 kg)
- Statisk støj niveau:
+11.7 db ved 6750 omdr. (= 105.5 db)
- ECU remapping:
Anbefales – for perfekt ydeevne, gasrespons og holdbarhed anbefales individuel tilpasset re-mapping.Evoluton Line (Titanium/sort) – 30 års jubilæumsmodel
Akrapovič fejrer sit 30 års jubilæum i år, og for at markere denne betydningsfulde lejlighed udgiver de slovenske udstødningsspecialister Evolution Line (Titanium) 30th Anniversary* udstødningssystem, en meget begrænset udgave, der kun vil være tilgængelig i 30 individuelt nummererede dele.
Udgivet for at fejre Akrapovičs 30-års jubilæum, denne meget begrænsede udgave, som kun vil være tilgængelig i 30 individuelt nummererede stykker, hver forberedt med et indgraveret Akrapovič 30 års logo og nummer i en serie på 30 for at bekræfte dets eksklusivitet. Hver udstødning kommer med et særligt certifikat. Den er designet med et nik til virksomhedens racerarv og for at fejre forbindelsen mellem Akrapovičs første WorldSBK-løbssejr og Jonathan Reas seks-i-træk verdensmesterskaber, som begge blev opnået på en Kawasaki. Konstrueret af let, højkvalitets titanium, er den ydre ærme sort med en speciel gylden frontroset, som det ses på den specielt forberedte udstødning på Reas cykel efter at have vundet sin sjette titel. Rørene er 0,9 mm tykke, og systemet vil også omfatte nogle specielle racerbuske, alle som brugt af Kawasaki Racing Team på deres WorldSBK-cykler. Med coatede skæreborde for øget holdbarhed, vil systemet være afsluttet med unik gravering og en håndlavet kulfiber endekappe. Et valgfrit sort-coated aluminium lydpottebeslag er tilgængeligt, hvis passagerens fodpinde er fjernet.
Med en vægt på 6,6 kg (56,4%) lettere end standardudstødningen er den samlede udstødning en meget tæt slægtning til det system, som Kawasaki Racing Team bruger i WorldSBK. Effekten øges med 8,2 kW (11,1 hk) ved 8.550 o/min, og drejningsmomentet øges med 13,4 Nm ved 3.600 o/min; disse gevinster er målt fra back-to-back tests på Akrapovič in-house dyno med standard udstødningssystem til sammenligning. Remapping er obligatorisk, fordi det kun er beregnet til lukkede konkurrencer. Til spor med støjgrænse leveres en støjindsats, så ejere kan køre på de fleste spillesteder.
Det 30-årige limited-edition Evolution Line (Titanium) 30th Anniversary udstødningssystem til Kawasaki Ninja ZX-10R og Ninja ZX-10RR er et specielt produkt, der passer fuldstændig til lejligheden. Dens udseende, ydeevne og lyd er på forkant med motorcykeludstødningsteknologi, og uanset om den bruges til det tilsigtede formål eller blot vises på en væg, er det bestemt et samlerstykke, der er værd at tale om.
* DETTE PRODUKT OPFYLDER IKKE KRAV TIL OVERENSSTEMMELSE AF EMISSIONEN FOR GADE- ELLER MOTORVEJSBRUG
* EPA ikke-kompatibel:
DETTE PRODUKT ER KUN DESIGNET TIL BRUG PÅ LUKKET KONKURRENCEMOTORCYKLER OG ER IKKE I OVERENSSTEMMELSE MED U.S. EPA STØJEMISSIONSSTANDARDER. BRUGES PÅ MOTORCYKLER, DER ER UNDERLAGT AF EPA STØJREGULERINGER, UDGØR UDVIKLING OG OVERTRÆDER FØDERAL LOV, MEDMINDRE DET KAN VISES, AT EN SÅDAN BRUG IKKE FÅR MOTORCYKLEN TIL AT OVERstige GÆLDENDE FODERAL STANDARD.
Carb ikke-kompatibel
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.